maanantai 21. heinäkuuta 2014

Mutkia matkassa

Kuntosalilta soitettiin ja ne haluaakin miettiä mun sopimusta. Koska mun ikä.
Ehdin jo vetää taas (kiitos menkat) itkuraivarit ja ajatella että kaikki on pilalla. No onneksi ne soitti uudestaan ja sanoi, että voin mennä juttelemaan sinne ja mietitään yhdessä mitä tehdään.

Kohta pitäisi siis lähteä sinne ja mua jännittää. Luulin jo että kaikki on sillä selvä, mutta ei ilmeisesti olekkaan. Ne oli jotenkin sählännyt ja sekoittaneet sääntöjä, koska se sali on K16 eikä ne päästä sinne kuin vanhempien seurassa alle 16 vuotiaita. 

Toivon oikeasti, että tänään mulle sanottaisiin "Tervetuloa treenaamaan" eikä "Valitettavasti joudutaan purkamaan tämä sun sopimus".... Ohhhh gaash.

No sitten viikonloppuun. Mentiin mun ukille. Mitä se tarkoittaa? Herkkuja.
Söin sitten suklaata, käytiin mäkkärissä ja vähän lettuja... Oon niin pettynyt itseeni, mutta se koko kuntosali juttu laimensi tätä mun projektia. En kuitenkaan saa syyttää tästä muutakuin itseäni. Paremmalla mielellä kohti uutta viikkoa.

Näkyillään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti