lauantai 1. elokuuta 2015

loma + itsekuri = mahdottomuus

Vaikka olenkin oppinut olemaan herkutta, eikä herkkuja kulu sellaista määrää kuin ennen, osaan mä edelleen syödä itseni ähkyyn ja mokaamaan ruoka-annos koot & ruokailuvälit. Lomalla mulla ei sitten ne luonnistu yhtään. Saatan vetää vähän sitä ja tätä ja sitten olla taas vatsakivuissani. Treenit ei luista huonolla ruokavaliolla jne.
 
Samaa siis mitä viimepostauksessa jauhoinkin!
 
Musta kuitenkin tuntuu, että kroppa vähän kaipaa jo sitä arkirytmiä. Nyt mä nukun pitkään, treenaan silloin/tällöin, syön epäsäännöllisesti. Se yhtälö on ihan pepusta ja olo ei ole parhain tai energisin.
 
Toisaalta älyttömästi taas tuottaa paineita kouluun paluu, mutta koitan ajatella sitäkin positiivisesti. Viimeinen vuosi ja saan taas arkirytmin kohdilleen. Nyt mun vatsa on kuin mikäkin ilmapallo ja tiedän täysin mistä asioista se johtuu..!
 
No onhan tässä vielä noin puolitoista viikkoa lomaa, mutta äkkiähän sekin aika kuluu. Mä kun joudun lastenhoitohommiin oikeastaan koko loppulomaksi ja päivät siis saattavat senkin myötä saada vähän rytmiä. Sekä yksi lääkärikäynti ja toivottavasti sekin selventäisi mitä mun vatsalle nyt aiotaan. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta, eiks näin?
 
Tällä hetkellä kaikki tavoitteet etc. kropan, liikunnan ja ravinnon suhteen täytyisi miettiä. Vaaka täytyisi kaivaa esiin ja katsoa onko lomakiloja kertynyt. Sitten miettiä mitä mä haluan jatkolta. Ehdottomasti kiristää tahtia taas loman jäljiltä, mutta miten, niin se pitää miettiä.
 
Nyt mä painun katsomaan netflixiä ja nauttimaan näistä vähenevistä rennoista illoista.
 
ADIOOOS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti