torstai 30. heinäkuuta 2015

jos kohta alkaisi taas kiristämään...

Eilen siis vietin ystävän kanssa ihanaa laatuaikaa ja herkuteltiin sitten taas kunnolla. Vielä tänä aamuna söin palan omenapiirakkaa, mutta motivaatio koko ruokatouhua kohtaan on vähän niin - ja näin. Olen iloinen siitä uudesta tavasta, etten enää rohmua kaappeja heti kotiin tullessa vaan kun sanon STOP, se on silloin stop. Tarkoitus ei olisi kuitenkaan nyt aloittaa mitään herkkujatkumoa, vaan se oli se eilinen ja nyt taas jatkuu perusterveellinen linja.
 
Haluaisin alkaa kiristelemään taas ja muokkamaan tuota perusterveellisyyttä, sillä nyt varsinkin kesällä ja lomaillessa ne ruokavälit venyvät ja voin syödä vaikka vain 3 ateriaa päivässä, vatsaa kurnii ja olo ei ole paras mahdollinen. Haluaisin taas säännölliset ateriat ja jokainen ateria mietittynä. Ei niin, että syön vähän sitä ja sitten myöhemmin tuota. Vaikka kummempaa herkuttelua en ole nyt lomalla tehnyt kuin pari kertaa, olen silti syönyt huonommin kuin pitäisi.
 
Oikeastaan mä odotan tällä hetkellä sitä, että pääsisin kuulemaan mikä mun suolessa on vialla. Koska saatan saada ruokavaliomuutoksia ja haluaisin tietenkin kuulla ne ensin kun aloitan taas mitään kiristystä normaalissa ruokavaliossani.
 
Kun arki alkaa, niin tiedän, että pystyn paremmin kiristämään tahtia ja omaa kroppaani. Vaa'alla en ole käynyt, eikä kroppa sen ihmeellisemmältä näytä, mutta tiedän, että tätä tahtia se kroppakin alkaa taas keräämään nestettä ja kiloja itseensä. Ja sitä emme halua ;)
 
Liikunnan suhteen haluaisin myös lisämotivaatiota, sillä nyt laiskuus vie voiton. Silloin tällöin pääsen jumppaan tai salille, mutta normaaliin liikuntarytmiin verrattuna aika löysästi menee. No mä kyllä tiedän, että ei liikuntainspis iske huonolla ruokavaliolla. Monta asiaa siis korjattavana.
 
Palailen taas pian,
xoxo minä
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti