maanantai 8. joulukuuta 2014

mietintää

Tykkään käydä aamuisin vaa'alla, koska numerot on tottakai alempana kun on vatsa tyhjänä. Sitten kun samana päivänä käy iltapäivällä vaa'alla tottakai grammoja on tullut lisää. Kuitenkin tänä aamuna mun vaaka näytti 55.9 eli ns. normaaleihin aikoihin se on reilut 56kg. Mä oon kuitenkin iloinen ja ylpeä itsestäni, vaikka toi 55 vois olla 56.1 tai vaikka se onkin vähän hämäystä aamun takia.
 
Mun pointti ei ole se, että paljonko mä tarkalleen painan, vaan se, että näen jotain onnistumisia. Aamulla tuli se tunne, että hei tämä ei oo turhaa, mä pystyn tähän.
 
Usein mietin, että jos olisin luonnostaan laiha ja pysyisin hoikkana, söisin mitä haluaisin ja millon haluaisin. Oon aina kadehtinut mun veljeä, joka on hoikka ollut aina, eikä juuri harrasta liikuntaa. Mutta sitten aloin miettimään, että onko se läski pelkästään ainoa herkkujen ja roskaruoan tulos? Ei, ei ole.
 
Okei, sä voit olla luonnostaan hoikka, mutta jos lähdettäisiin pintaa syvemmälle, sieltä löytyisikin monia puutteita. Esim. vitamiininpuutosta, raudanpuutosta, ei tarpeeksi kasviksia jne... Kunto on surkea, koska ei harrasteta liikuntaa. Naamassa epäpuhtauksia... Huonoja vaikutuksia rasvaisella ruoalla ja herkuilla on kehoon, vaikka usein tuijotetaan ja mietitään vaan vaa'an numeroita ja rasvaprosentteja.
Haluaisin, että jokainen miettii tätä asiaa, sillä sitä ei tule aina ajatelleeksi.
 
Seuraavassa postauksessa haluaisin antaa vinkkejä teille, jotka haluatte kiinteytyä ja menettää pari kiloa.
Siihen asti, heippaa ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti