sunnuntai 7. joulukuuta 2014

DECEMBER

Joulukuu... Ehdottomasti mun yksi lempikuukausista, ehkä jopa lempparein. Tää aika on niin kaunista ja lumoavaa, etten vaan yksinkertasesti keksi mitään kauniimpaa.
Jouluvaloja loistaa jokaisesta ikkunasta ja kaikilla alkaa mieli jo mennä jouluun, se on ihanaa.
 
Kuitenkin, mites mun kuntokuuri etenee?
Hyvin. Oon ollut syömättä nyt herkkuja, en oo niihin sortunut. Yksi ylimääräinen mäkkikerta tuli, kun käytiin kaverin kanssa, mutta mä päätin että se sortuminen vei mun yhden tummasuklaalevyn pois. Eli seuraavan kerran tummaa suklaata saan vasta parin viikon päästä. Muutenkin sovin itseni kanssa, etten syö enää tässä kuussa mitään roskaruokaa.
 
Muuten olen pysynyt täysin tässä ruokavaliossa ja tuntuu hyvältä!
Liikunta tällä viikolla... ugh, ei oo mennyt hyvin. Mä olin maanantaina lapsenvahtina ja tiistaista-torstaihin olin treenikiellossa, koska mulla oli lääkärikäyntejä, matalaa verenpainetta ja sydänongelmia jne... Kuitenkin Torstai-iltana mä siirsin flunssat sivuun ja kävin vatsapakara-jumpassa ja zumbassa. Ei hyvä idea, koska flunssa villiintyi. No perjantaina mä olin sitte ihan flunssan kourissa ja niin kuin sanoinkin, mun kaveri tuli sitten meille.
Eilen ja tänään on vaan kamppailtu tätä yskää ja nuhaa pois. Salille on ihan turha haaveilla tässä kunnossa. Mun tavoite on että Tiistaina pääsisin vetää normaalisti salitreeniä.
Tällä viikolla jäi vaan yhteen treenikertaan, mutta ei voi mitään. Halua on ollut mennä salille, mutta flunssassa se on muille ikävää ja tämä vain pahenisi entisestään.
 
Ehkä on ollut ihan hyvä tälläinen pieni loma kovasta treenistä tähän väliin. Ensi viikolla olisi kyllä hyvä jos ti-ke-to pääsisin treeniin, kun muut päivät on sitten taas buukattuna.
 
Kaksi viikkoa ja joululoma alkaa, voitteko uskoa? Joululahjat hankittu ja joulumieli on jo tosi korkealla. Ootan innolla tämän vuoden joulua ja sitä että saan taas rentoutua perheen kera. ♥
 
Nyt siis viimeiset viikot ja tsempit käyttöön, niin joulupöydässä saan hyvällä mielin herkutella!
 
♥♥ minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti