perjantai 26. joulukuuta 2014

Jouluähkyt

En tiedä pitäisikö tässä esittää tunnollista ja terveellistä bloggaajaa ja sanoa, että "Jouluna tuli vähän maisteltua herkkuja, mutta kohtuullisissa annoksissa ja määrissä pysyttiin"
Jos mä tuun näkemään yhdenkään blogin tekstissä tuollaista, niin mä oksennan. :D
 
Sillä minä söin.... aivan järkyttävästi! Tänäänkin on vielä yksi joulupyhä ja mennään kohta mummille vetämään jouluähkyt osa kolmoset.
Tänäkin aamuna söin joululimppua ja vähän sen jälkeen suklaata.
 
Tuntuu oudolta, sillä en oo yleensä jouluina miettinyt tälläista. Tai no täähän on eka joulu kuntokuurin välissä. Ja jos ennen on tullut päivä mun kuntokuurin väliin millon saa herkutella, se on ollut se päivä. Joulu kun kestää sen kolme päivää, puhumattakaan joululahjasuklaista mitkä kiusaa mua tossa vieressä kokoajan. Ja joulun jälkeen tulee uusivuosi millon vähän lisää hyvää ruokaa ja herkkuja. Oh gosh...
 
Vaa'alle en oo uskaltanut astua. Pahoin pelkään, että menetetyt kilot hyppäät takaisin, kerron sitten miten käy, kun vaa'alle taas uskallan.
 
Joululahjaksi sain aktiivisuusrannekkeen, mikä on hyvä plussa mun treeneihin ja arkipäivän touhuihin. Tämä vähän patistaa liikkumaan ja muutenkin haluan seurata esim. kaloreita ja mun unenlaatua.
 
Lahjoista puheenollen, minkä jo mainitsinkin: Joulusuklaat.
En edes pyytänyt herkkuja, mutta niitä sain. Osa on jo syöty, mutta osa tossa edelleen kiusaa mua. Mulla kun on se ongelma (olen tainnut mainitakkin), että jos mulla on herkkuja kaapissa, mun on pakko syödä ne. Tulee sellanen olo, että
"En voi aloitta tätä kuntokuuria uudestaan, jos herkut piinaa kaapissa"
 
Ja sitten ahmin ne kaksin käsin, vatsa kipeänä... Hoh hoijjakkaa!
 
Tiedän etten ole ainoa kuka kärsii vähän huonosta omatunnosta syömisten suhteen näin jouluna, mutta useimmiten ihmiset vaikenee siitä ja väittää, että joulu meni ruokien suhteen ihan hyvin. Tosiasiassa kaikilla saattaa mennä nää jouluruokailut himpun ylitse.
 
Tämä päivä ja sitten voisi taas ottaa itseään niskasta kiinni, kunnes tulee uusivuosi. Sitä mä en tiedä, miten se vietetään... Apuvaaa.
 
No, hyvät joulun jatkot kaikille. Näkyillään. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti