lauantai 4. heinäkuuta 2015

vatsaongelmia

Ugh.. Mä olen sellainen ihminen, että mulla on ongelman perään toinen ongelma ja tuntuu, että ramppaan lääkärissä tauotta. On pyörtymistä, sydämen rytmihäiriöitä, korvaongelmia, menkkaongelmia... Toki on hyvä, että meillä on vakuutus ja saan käydä yksityisellä jos tarve vaatii. Mutta eikö jo riittäisi?
 
Tämän kesän alussa aloitettiin projekti "Missä menkat ovat?" ja lääkärillä käytiin toteamassa, että koko kesä pitää seurata vatsan toimintaa. Onko kipuja, näkyykö kuukautisia, tuleeko vuotoa... Kyllä te tiedätte.
Sitten pyörryin ja alettiin tutkimaan, että missä siinä sitten on vika. Johtuuko rytmihäiriöistä? Satunnainen kohtaus?
Ja tänään mulla pamahti korva lukkoon... Mulla on siis liimakorvat, eli tosi ahtaat korvakäytävät, missä tärykalvo ei ilmeisemmin pysy 'auki' vaan menee lukkoon. Nyt se sitten taas pamahti lukkoon ja odotan, että milloin siitä asiasta sitten lääkärille... Hohhoijajkakaa!!!
 
Mun vatsa myös temppuilee niin mukavasti, että tänäänkin käveleminen tuntui jo ikävältä. Ikään kuin vatsalihaksia oltaisiin väännetty. Ja toki eilen treenasin, mutta tämä oire jo alkoi eilen aamulla, milloin en ollut treenannut. Eli norm. lihaskipuun en usko. Vatsa muutenkin temppuilee ja olisi kiva tietää, onko menkat ja nämä vatsan väännöt samassa linjassa. Esim menkat ei tule, koska syön jotain sopimatonta tms..?
 
En ole juuri katsonut syömisiäni. Herkkuja tms en ole syönyt, muuten ihan perussafkaa. Liikkunut olen kohtalaisen hyvin, ja ensi viikolla kohtaan omaohjaajan jonka kanssa tehdään mulle uusi saliohjelma. Tämä vähän taas jännittää, sillä nyt varsinkin keho ei tunnu olevan 100% vireessä. No se on vasta ensi viikolla.
 
Nyt mua väsyttää sen verta, että menen tästä petiin. Palaillaan paremmalla energialla, pus pus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti