torstai 16. heinäkuuta 2015

Mökkihöperö

Mulle vajaa viikko mökillä on oikein oiva aika. En halua yrittää olla mitenkään 'ylimielinen' ilmoittaakseni sitä, että rakastan kaupunkia ja tykkään nähdä vilinää kaduilla. Kyllä se oma rauha on aina ihan hyväksi, mutta on myös ihmiset. Rakastan shoppailua, Jopon kanssa rullailemista ja kävelyllä taittuvia välimatkoja. Jos asuisin maalla tai viettäisin kesäni mökillä, olisin äkkiä mökkihöperö. Oon aina asunut kaupungissa ja enköhän tänne myös jää!
 
Asiasta kuuteensataan, olen hieman ollut vaakalaudalla kaiken kanssa. Syömiset on mennyt ihan ok. Mä en ole niin tarkka ollut ja sen huomaa turvotuksesta. Hiilareita on vedetty vähän ylikin, mutta sokerin ja herkkujen ylipäätänsä kanssa oon ollut tiukkana ja niitä en olekaan syönyt yhtään. Silti tuntuu, että on saattanut kertyä nesteitä ja kroppa näyttää & tuntuu vähän isommalta. Onko se sitten omaa mielikuvitusta vai olenko mä oikeasti lihonut. Jaa-a.
 
Pari kertaa kävin mökillä liikkumassa, muuten oli aina laiskaa. En tykkää hirveästi omatoimisista treeneistä ja olen sen huomannut, että yleensä ryhmäliikunta menee salin edelle. Toisaalta lomaa on välillä hyvä pitää. Lähden Lauantaina takasin reissuun ja veikkaan, että siellä tulee enempi liikuttua. Saa nähdä!
 
Tavoitteena olisi edes kerta päästä jotenkin salin / ryhmäliikunnan muodossa liikkumaan, ennen uutta lähtöä.
 
Ääh, tää blogi ei luonnistu multa keskellä kesää. Palataan kun palaan 'pysyvästi' kotiin taas! Eli noin viikon päästä!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti