torstai 11. kesäkuuta 2015

Mitä mulle kuuluu?

Hellou kaikille.
Postausväli johtui siitä, että olin rippileirillä. Kotiuduin eilen ja heti illalla olin taas lastenhoitohommissa ja vielä huonosti nukuttu yö vei mun verot ehdottomasti. Voisin kylä nyt vähän kertoa leiristä..
 
Ensimmäinen asia mikä tulee mun mieleen on se, että ihanaa: Nyt se on ohi!! Leiri ei ollut mulle mikään elämän parhain kokemus, vaikka ehkä sitä toivoinkin muiden riparin käyneiden suusta kuulleena. Mä ja mun paras kaveri satuttiin riparille, jossa oikeastaan 90% tuli samasta koulusta - samalta luokalta. Kaiken kruunasi se, että isoset olivat juuri päässeet samasta koulusta kuin he ja näin ollen heillä oli tiivis porukka. Pari poikaa tuli samasta koulusta kuin mä ja mun kaveri, mutta olihan meno meillä vähän erilaista kuin taas isolla porukalla. Näin jälkikäteen ajateltuna, parastahan olisi ollut mennä jollekin erikoisriparille mihin tyypit tulee kaverin-parin kanssa, eikä luokkana. Kyllä mäkin uskon, että meininki riparilla olisi ollut toista, jos porukkana olisi ollut mun oma luokka.
 
Selvisin kuitenkin viikosta ja mut konfirmoidaan Sunnuntaina. Varmasti aika kultaa muistot, tai ainakin toivon niin.
 
Ruoka riparilla oli hyvää, mutta välipalana toimivat esim. marjarahka (sokeroitu), letut, pulla tms. Ja iltapalana saattoi olla vaikka muroja. Eli tällaista perus-safkaa, mitä kotona olen vältellyt. Kuitenkaan miksikään terveysfriikiksi en siellä ruvennut, vaan söin samoja ruokia mitä muutkin. Myös karkkia ja pullaa ;)
 
Ruokavalion suhteen tämä viikko menee varmasti vielä aika kiikkulaudalla, koska omissa rippijuhlissani aion ehdottomasti syödä tarjoiluja, enkä laskea kaloreita. En edes jaksa laatia itselleni mitään sääntöjä tälle viikolle, vaan elää hetkessä. En tule vetämään herkkuövereitä, ja puuro & kananmuna pysyy aamiaisena, mutta eilenkin illalla join kaakaota koska mieli teki. Ehkä sitten ensi viikolla jaksan taas asettaa ruokasäännöt itselleni.
 
Liikunta on ollut vähäistä. Onneksi tänään pääsen salille!
Olin 100% varma, että kiloja olisi kertynyt Kreetan ja riparin jälkeen, mutta päinvastoin aamupaino oli 49.7.... Meidän vaa'assa on jotain pilalla tai jotain. Tämä tarkoittaa, että mun norm.paino on suunnilleen sen 50 kiloa, eli paino ei olisi noussut yhtään. Täytyy toivoa ettei nousekaan. Saattaa tosin olla, että kroppa otti herkut boostina eikä lihottavana juttuna, joka olisi tosiaan hyvä asia. Saa tosin nähdä, ehkä kilot laskeutuu myöhemmin, ei voi tietää.
 
Nyt menen imuroimaan ja sitten suuntaan kohti salia. Tämä oli nyt enempi kuulumispostausta, sillä suurempia muutoksia kropparintamalla ei ole tapahtunut.
 
SEE YAA, xoxo
minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti