tiistai 9. helmikuuta 2016

Syömistä x100 ja mielen myllerrystä

Viikonloppuna söin ja paljon, mutta en kadu sitä mitenkään, sillä olen taas raiteillani vaikka ruokavalioni ei nykyään niin tiukka olekaan.
 
Perjantaina oli ns. kotibileet ja multa pöllittiin 50e, mutta käteen jäi yksi poju, joka oikeesti pistää mun pään niin sekaisin et en tiedä mitä se haluaa tai mitä mä haluan ja nyt olo on hyvin 'messed up' ja toivon vaan et asiat kääntyisi parhaiten päin. Huoh, sormet ja varpaat ristiin.
 
Mä olen vain ihminen joka stressaa. Stressaa kaikesta, eikä saa mielenrauhaa... Pyörin illalla sängyssä ja mietin elämää, eikä tuu unta ja aamulla kun herään niin päässä taas pyörii kaikki jutut. Olisi kiva, että osais rentoutua ja olla ajattelematta niin isosti.
"Okei tää juttu ei toimi, moving on ->" okei, en nyt sano että pitää ottaa säädön loppumiset noin iisisti, mutta minä tunteellisuuden huippu varmaan saan siitä jonkun viimeisimmän tikin ja jään himaan ikuisiksi ajoiksi. Koska olen hyvin loppu!!
 
Ja anteeksi, että aiheeni ei nyt taaskaan liity mihinkään, mutta as you can see im very messed up! Very, very messed up. Mikä siihen sit auttaisi?
 
No Perjantaina jälkeen tää fiilis varmaan selkenee tai vaikenee, saapi nähä. Näemme siis tämän mysteerikaverin kanssa, ellei se nyt peru kaikkea, sillä en vaan saa siitä signaalia, että kiinnostaako nähä vaiko ei.
 
En vaan jaksa olla se lelu jota heitellää ja otetaa jos kiinnostaa. Haluun et joku arvostaa ja pitää must niinkun oon. Jos ei kelpaa ni sano suoraan, älä kiertele ja kaartele tai sovi tapaamisii jos sua ei kiinnosta.
 
Huoh, tuun kirjoittelemaan sillon kun pää selkenee ja saan ajatuksia kirjoitettua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti