torstai 18. helmikuuta 2016

Kyllähän se aurinko tännekin paistaa...

Vihdoinkin..
 
Mä olen nyt parisuhteessa. Siis mitä?
Joo en itsekään vielä osaa sitä asiaa sen kummemmin ajatella. Enkä siihen täällä blogissa mitenkään lähde perehtymään sen kummemmin.
 
Yhden asian haluan vain sanoa teille tytöille/naisille. Luottakaa itseenne, tulette joku päivä olemaan jollekin se, kenet he haluavat viereensä yöksi. Vielä hetki sitten kun itkin, että olen forever alone ja mussutan suklaata ikuisesti ja kaikki on turhaa kun ei kukaan musta ole kiinnostunut. Näin ne asiat voi elämässä sitten muuttua. Ja mulle kun on nyt omasta mielestäni tapahtunutkin epäonnisia juttuja, niin olen tosi iloinen, että kerrankin saan jotain muutakin ajateltavaa mun päiviin.
 
Syömiset on mennyt arkisin ihan ok, mutta viikonloppusin olen aika paljon hellittänyt. Enää en ole gluteenittomalla, koska se ruokavalio kävi koulun kanssa tosi hankalaksi. Mutta pyrin syömään 100% kauraleipää ja tekemällä näitä pieniä valintoja.
 
Liikunnatkin on sujuneet hyvin, ja olen tyytyväinen siitäkin! Kroppa ja paino näyttävät samoilta, eli syytä huoleen ei toistaiseksi ole vaikka viikonloppuisin olenkin ollut aika vapaalla jalalla. Mutta rehellisesti sanottuna olen ihan onnellinen, että musta kaikkoaa niitä ortoreksian piirteitä, mitkä kävi keväällä & syksyllä aika voimakkaina. Nyt osaan jotenkin enemmän nauttia elämästä, mutta samalla myös olla terveellinen... Hmm, ihan kiva, ainakin musta?
 
Täytyy vaan toivoa, ettei lähde överiksi ja ettei kroppa lähde sitten keräämään mitään rasvavarastoja ja sitten paisutaan taas...
 
Nyt lähden treeneihin! Pitäkää kiva tuleva viikonloppu!
 
♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti