tiistai 29. syyskuuta 2015

Miten sitten pitäisi toimia?

Eilen oli taas sairaalapäivä. Lääkäri oli todella huolissaan mun painosta. Siitä miten syön ja mitä syön ja siitä kuinka paljon liikun. Hänen mielestään mun kannattaisi nyt rajoittaa liikuntaa. Kokeilla vaikka reilu kuukausi kevyellä/vähällä liikunnalla. Eli toisinsanoen ei mitään kuntosaleja tai kroppaa rasittavaa. Noh, mitäs siihen sitten...
 
Syödä kai pitäisi enemmän, vaikka omasta mielestäni syön paljon. En sitten tiedä kuinka paljon enemmän. Rasvaa pitäisi lisätä ja hiilaria, ettei mene liha-kasvislinjalle. Blaah sanon mä. Aika paljon on koitettu työstää sitä, että söisin paremmin ja menisin salille ja sitten sanotaan, että väärin on tehty. Tiedän, että mun kroppa ei ole kunnossa, mutta pitäisikö mun mennä neljän seinän sisälle suklaalevy kädessä? En mä nyt lihotakaan haluisi.
 
No suunnitelmat on vähän auki. Mä jo mietin syksyn tavoitteita ja näin edespäin, mutta tiedän, että se on tosi turhaa. Mun tilanne on aika hektistä just nyt ja kropan olo saattaa muuttua päivässä toiseksi.
 
Tiedän, ettei musta nyt juuri ole miksikään laihduttajabloggajaaksi, kun se osio mun elämästä vähän niinkuin jo sulkeutui. Nyt ei siis laihduteta, vaan koitetaan saada kroppa terveeksi. Mä jo mietin kuntosalin lopettamista... Mitä järkeä maksaa itsensä kipeäksi joka kuukausi, jos kuntosalilla käymistä ei edes suositella? Ja jos oma vointi ei siellä käynnistä edes kiitä? Hankalia tilanteita, on toi kuntosalin jäsenyys kuitenkin ollut sellainen lottovoitto mun elämässä, niin tuntuisi surulliselta se lopettaa. En kuitenkaan osaa sanoa mitä kannattaisi tehdä.
 
Aikamoista vuoristorataa. Fiilikset on vähän niin-ja-näin tällä hetkellä. No, päivä kerrallaan..
xoxo mä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti