tiistai 25. marraskuuta 2014

viikko takana, uusi viikko edessä

Tänä iltana tulee viikko kun aloitin kuntokuurin ja voin olla nyt ylpeä itsestäni. Kuinka hyvin on mennyt, siihen nähden taas mistä lähdin liikkeelle.
 
Eilen tein omenakaurapaisosta, en lisännyt ylimääräistä sokeria tai rasvaa, eli pelkällä kaura-omenalinjalla mentiin. Plus toki mausteita, mutta silti oli hyvää.
 
Tämä saa mulle oikeasti taas puhtia päivään, kun mä tiedän että voin olla ilman niitä herkkuja ja kaikkea muuta roskaa, mitä mun elämää usein ympäröi. Mun pitää hallita itseni ja kieltää ottamasta sitä suklaata. Koska mä pystyn!
 
Treeneistäkään ei nyt tarvitse kantaa niin paljoa huolta, koska tiedän että ne sujuvat hyvin. Kun mä söin esim suklaalevyn, mulla oli paineet saada se kulutettua liikunnalla, vaikka kyllähän kaikki sen tietää, ettei se ihan niin vain mene.
 
Mä en tänä vuonna valinnut suklaajoulukalenteria, vaan kuvakalenterin, mikä oli siis ensimmäinen kerta koskaan. (kun skippaan suklaakalenterin siis...)
Mä olen aina rakastanut sitä, että joulukuussa on ns lupa herkutella ja saanut jokapäivä palan mun lempparisuklaata. Tosin nyt ei, mutta parempi näin päin.
 
Mä lähden tästä valmistautumaan salille, tänään siis salipäivä, huomenna pilatespäivä ja torstaina zumbapäivä. Siinä oiskin jo 3krt eli viikon treenit täynnä, mutta toki mä yritän päästä vielä jonain päivänä.
 
xoxo minä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti