maanantai 3. marraskuuta 2014

March, please be good!

Tällä hetkellä toivon eniten, että Marraskuu uusi kuukausi, olisi mun kannalta onnellinen. Vaikkakin, tää alkoi perseelleen, koska asiat on sotkeutunut jälleen kerran, mutta tiedättekö mitä? Mä pysyn vahvana. :)
 
Mun lokakuu oli kirjaimellisesti vuoristorataa, ensisuudelmasta, ensitreffeille ja säätämisestä säätämiseen. Sitten halloweenbileistä kiehnäilyyn ja siitä sitten feidaamiseen ja siitä sitten tietoon että ahaa mun kiehnäilykaveri onkin varattu. Jessss.
 
Ok, en halua sen enempää avata mun yksityiselämää tänne, mutta sanotaanko näin että rakkaus on perseestä. Oon ihan liian nuori vielä, tai vaikka mä oisinkin omasta mielestä kypsä, se toinen osapuoli ei sitten ole.
 
Mä oon treenaillu nyt suht. ahkerasti. N. 3 kertaa viikossa käyny siellä salilla, mutta koejysäyksen takia toi pari viiikkoa oli just tommonen aböut 3.
 
Nyt ei oo onneks kokeita pariin viikkoon, eli tässä sitten taas vaa treenailemaan. Tän viikon treenit (alustavasti) tänään: vatsapakaraa, huomenna kuntosalia, keskiviikkona lepoa, torstaina zumbaa, perjantaina sali/sisäpyöräily? en oo vielä päättänyt, lauantai lepoa ja sunnuntai salia.
 
Tää on siis vaan alustavaa pohdintaa, voihan se olla että taas tulee menoa, niinkuin nyt on pari viikkoa ollut vähän semmoista hulinaa. Toivotaan että Marraskuun treeneistä tulee hyvät.
 
Edelleen oon hirveä herkkusuu.. apuva, en ees uskalla kertoa kuinka paljon kaikkea moskaa oon syöny. Uskotellen ittelleni että "joo, ei toi heseateria ja suklaalevy haittaa, sähän oot ollu niin ahkera." tai sitten sydänsurujen viemiseksi "kyllä nyt voi ottaa neljännen palan kakkua, niin paljon oon saanu kestää"
 
Tosiasiassa pitäisi olla se asenne mä aion näyttää sille mitä se menetti ja sen avulla sit treenata tätä kroppaa paremmaks. Eikä liikuntaan & oikeeseen ruokavalioon pelkkä kroppa saa ehostusta, kun myös kauneudelliset jutut = iho tulee taas paremmaksi, kynnet, hiukset...
 
Koska mun iho.. hohohhoijaa, atooppinen ihottuma taas palannut (jeppss) ja sitten finnejä roppakaupalla. :D Suklaan vähentäminen vois tepsiä.
 
Okkei, nyt lähden sinne vatsapakaraan ja pidän mielen virkeenä. Illalla tulee mun huoneeseen uus työpöytä = uutta sisustusta jeeee :)
 
♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti