lauantai 22. marraskuuta 2014

Parisen päivää mennyt kuntokuurista

Kuntokuuri alkoi siis Keskiviikkona ja nyt on Lauantai. Eli kolme kokonaista päivää selätetty. Heti Keskiviikkona kävin hesessä, ja nyt sitten seuraava roskaruokapäivä on kahden viikon päästä eli 3.12 eteenpäin.
 
Eilen kävin velä leffassa, eli kaikki houkutukset olivat lähellä, mutta tyydyin miniporkkanoihin ja coca cola zeroon. Kaverini joi cokista ja söi karkkia, mutta mä en sortunut ja oon tosi ylpee itsestäni. Pieni juttu muille, mutta iso mulle.
 
Keskiviikkona kävin pilateksessa ja Torstaina zumbassa. Huomenna olis tarkoitus mennä salille, ellei laiskuus iske, mutta toivon että ei. :D
Tänään siis ihan shoppailupäivä, ilman mitään 'pysähdytään pullalle' - hetkiä. Illalla olisi yhdet juhlat, missä pidättäydyn terveellisellä linjalla.
 
 
Kävin aamulla vaa'alla, ja se näytti mulle 56.8 kiloa. Tähän saattoi vaikuttaa se, etten ollut syönyt vielä mitään ja olin siis tyhjällä vatsalla. Kuitenkin toi luku sai mulle ns. potkun persuksille ja energiaa jatkamaan. Vaikka tiedän, ettei toi ihan realistinen ollut, sillä illalla täydellä vatsalla se on varmasti jo ylempänä.
 
Koitan nyt olla käymättä vaa'alla niin usein, ettei se numeroluku sekoita mun päätä. Koska haluan näyttää hyvältä, en pelkästään olla numeroissa kevyt. Nyt kun käyn vielä kuntosalilla, voi olla että lihaksetkin saattavat alkaa kerätä sitä painoa, eli yksi syy lisää miksi paino ei ole kaiken A ja Ö.
 
Juuri sain uunista mun puuroleivät pois, siinä yksi terveellinen ruoka, mitä oon alkanut tekemään. Voisin tehdä tänne noista reseptejä. Esimerkiksi proteiini pannukakkua oon alkanut tekemään, mutta kutsuisin sitä mieluummin "munakas with a twist", koska en laita niihin proteiinijauhetta.
 
Ainiin, täälläpäin satoi eilen ihanasti lunta ja nyt ikkunasta katsoessani kalliot ovat sitä täynnä. I-h-a-n-a-a ♥
Tällaisesta talvesta mä tykkään, sillä heti kun tulee lunta, niin jotenkin tää ulkoilma virkistyy!
 
Noniin, nyt lähden pukemaan ja kohti jouluostoksia! Nähdään !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti