maanantai 4. huhtikuuta 2016

Kuuuluumisiaa

Heipsan ja hyvää maanantai-iltaa!
 
Yllätyin positiivisesti, kun katsoin, että sain viime viikolla käytyä 5 kertaa pumppaamassa! Viime viikon treenit oli niin kuin 1 bootylicious tunti & 4 salikäyntiä, joista yksi käsille ja yksi jaloille ja sitten loput 2 kevyempää koko kropan treeniä. Jees olen kyllä tyytyväinen!
 
Tänään kävin sitten vetämässä 30min bootyliciouksen jaloille ja sitten 30min cardio clubin juoksumatolla. Toi combo oli tosi rankka ja varsinkin kun kroppa on todella jumissa nyt tästä treeniputkesta... Mutta kun on ollut nyt tilaisuuksia treenata, niin ei niitä ole halunnut sohvalla maaten sitten tuhlata. Tämä viikko kun sisältää sitten taas yhden ison kokeen ja lapsenhoitoa, joten aikaa ei jää nyt treenaamiseen kauheasti. Sama homma myös ensi viikolla, eli nyt sitten tahti varmasti vähän hidastuu siihen 3-4krt. Katsotaan.
 
Mä en ole kuitenkaan treenaamisen suhteen yhtään huolissani, niinkuin näette siellä salilla tulee vähän väkisinkin nyt käytyä poikaystävän tai parhaan kaverin kanssa, eli seuraa on ja sitten tulee käyntejä kun on seuraakin. Ja kun joskus haluaa myös yksinkin treenata.
 
Ruoan suhteen mennään edelleen keskitasoa. Toki ruokahalu lisääntyy treenatessa ja kortisonin aikana paljonkin, mutta olen kyllä ihan tyytyväinen. Lauantaina oli synttäriä ja muuta jonka myötä herkuttelin ja maha oli sellainen ilmapallo sitten sen päivän jälkeen. Sunnuntaina olin taas ruodussa, eli hyvä minä!
 
Toki pohdin paljon, että "oliko nyt tuo Lauantai taas iso hidastus taas" jne, mutta toisaalta olen iloinen, että osaan myös rentoutua ja tiedän itsekin, että liian kurinalainen elämä ei tee itselleen kauhean hyvää. Been there, done that. Joten jos herkkukerrat pysyykin siinä kerran viikossa, niin se on parempi kuin sellainen joka päiväinen mässytys, eli ei hätää. Toistaiseksi :D
 
Arkisin mun mielikuvitus on niin nollassa ja perus kauraleipä-juusto-kurkku linjalla mennään niin useasti että ihmettelen ettei se tule jo korvista! Toki enhän mä ikuiseen aamupuuroonkaan kyllästy...
 
Anyways, jos kuitenkin mietitään miten olen edennyt, niin en ole herkutellut arkisin ja vklp vain yksi herkkukerta, 5 krt ruokailuja päivässä! Sitten tuon leivän kanssa vielä petrattavaa, mutta niin kuin sanoin ei ole mielikuvitusta alkaa koulun jälkeen keksimään muuta syötävää... Huoh nyt vähän yritystä :D
 
Mä tästä lähdenkin nopeiden kuulumisten jälkeen jatkamaan kokeisiin lukua sillä on sitä KA nyt nostettava jos haluaa tosissaan varmistaa sen jatko-opiskelupaikan...
 
Nähdään!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti