keskiviikko 27. huhtikuuta 2016

Huhtikuun loppu

Hahaa, viime kirjoituksen jälkeen voin palata tuohon sanaan peruskauraa.
Mitään uutta mullistavaa ei ole siis tapahtunut. Tänään ja eilen olen kuitenkin jättänyt sitä leipää pois enemmänkin ja korvannut rahkalla / kananmunalla. Ihan jees, mutta aika kauheeltahan ne maistuu. En mä leivästä ole kokonaan luopumassa, mutta täytyy vain valita se ruis - tai kauraleipä sekä vähentää määriä. 1-2 leipää päivässä ei tosiaan ole mikään rikos.
 
Anyways, viikonloppuna tuli taas herkuteltua, ja se masennus mikä siitä jää aina päälle. Hyi kauhee, kyllä mä kestän ne mahakivut, mutta se henkinen olotila. Viikonloppuna myös olin ekaa kertaa humalassa. Jännää, miten tuntuu, että yhtäkkiä on kasvanut niin älyttömästi. En mä alkoholia halua mun elämään aktiivisesti mukaan, koska tiedän mitä se tekee kropalle. Mä kuitenkin koen, että noi on niitä mitä useimmat nuoret kuitenkin kokeilee ja mä kuitenkin melkein 16-vuotiaana nyt vasta join eli ei niin paha suoritus. Okei anteeksi vanhemmat, olen itsekin pettynyt. :D
 
Mutta mulla oli Perjantaina ekaa kertaa taas hetkeen kivaa. Se ilta oli jotenkin henkiselle hyvinvoinnille täydellistä. Mutta eipäs nyt mietitä sitä.
 
Treenit sujuu edelleen hyvin, siitä ei valittamista. Kunhan kulutan, niin terve ruokahalukin pysyy päällä. Ehkä tästä vielä jonkinnäköiseen kesäkuntoon päästään.
 
Perjantaina on sitten lääkäri, jossa varmasti vihdoinkin näin 2 kuukauden verenvuodon jälkeen selviäisi mitä tehdään. Tosin se pelottaa mua, koska ratkasu on se sitten mikä vaan, ei tule olemaan mulle helppo. Mutta palailen siihen sitten jossain IBD-teemapostauksen parissa. Jes life is a bitch, eiks se näin mee?
 
Sunnuntaina on sitten Toukokuu, ja vika kuukausi koulua lähtee siinä sitten käyntiin! Myös pääsykokeet ja viimeiset peruskoulun kokeet. Aiaiai, kaikenlaista!
 
Nyt kuitenkin palaan koulukirjojen pariin ja palailen sitten paremmalla ajalla,
xoxo minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti