tiistai 29. maaliskuuta 2016

NYT MÄ ALOTAN

Huhtikuu on ihan ovella ja mun kesäkuntoon-kiristely-projekti ei ihan ole ottanut tulta alleen. Edelleen arkipäivät menee syömisten kannalta hyvin ja treeniäkin on tullut vedettyä about 4 krt viikkoon, eli sen suhteen ei ongelmia. Edelleen silti viikonloppuisin ja nyt vielä pääsiäisenä on övereitä tullut... Painoni on noussut sinne 51.4kg, tosin se heittelee vahvasti 50-51 välillä, ja kropassa huomaan turvotusta aika-ajoin.
 
Sairauden ja kortisonin takia mä en nyt voi oikeasti edes realistisesti miettiä painoa tai turvotuksen määrää, kun kortisoni itsessään kerää nestettä vaikka söisinkin alle kulutukseni. Tämä on sinällään perseestä, koska kortisonikuurini loppuu vasta Toukokuussa eli mitään ihmeitä en voi sen suhteen tehdä. MUTTA, aina voin tehdä parhaani vaikka jokin mua tässä hidastaisikin.
 
Tajusin sen, etten voi vaan sanoa 'juu katellaan kyllä tää tästä kohta alotan' Vaan nyt oikeasti ruokavalio tiskiin ja sillä mennään. Lähden ensiksi korjaaamaan mun arkisyömiset kunnolla:
Aamiainen - Puuro & mehukeitto/tippa maitoa/marjoja, kananmuna/hevishot/yosa jogurtti
Lounas - koulun mukaan, ei leipää
Välipala - Kananmuna, smoothie, jogurtti, kauraleipää, 1-2 palaa raakasuklaata....
Päivällinen - Kodin mukaan
Iltapala - Kuin välipala
 
SÄÄNNÖT:
Ei herkkuja arkisin (ei edes parrotsit)
5 krt ruokailuja päivässä
VKLP vapaampi linja, jos pakko saada naposteltavaa: parrotsit sallittu (max kerta..)
Kauraleipää max. 2 palaa päivässä!!! Ei siis väli-ja iltapalalla, vaan jompi kumpi.
Hiilarit minimiin lounaalla ja protskua aterioilla
 
Ei siis mikään kauhean tiukka ohjelma, mutta sellainen jolla mä nyt pärjään.
 
Tänään olen syönyt muuten hyvin, paitsi tein eilen raakasuklaata joita olen sitten napostellut... Onneksi pieni paha, mutta silti. Laitoinkin listaan, että pari palaa sitä päivässä ei ole pahaksi, tosin ei niitä kauheasti enää olekaan.
 
Jeee, kyllä tää tästä! Suunta vain ylöspäin ja sitä rataa.
Palataan taas ja sormet ristiin, että nyt mä onnistun.
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti