perjantai 10. lokakuuta 2014

he broked my heart

Poika kenen kanssa on ollut pientä säätöä, pyytää sua treffeille. Meette leffaan, syömään ja kävelylle. Teillä on tosi hauskaa.
Tapaatte uudelleen ja kolmannenkin kerran. Mutta sitten jotain tapahtuu ja poika muuttuu sua kohtaan. Alat miettimään mitä olet tehnyt.
"Miksi mä en kelvannutkaan?"
 
Aloit ihastua poikaan ja tunsit että teidän välillä oli jotain. Tai on edelleenkin, mutta ihan kuin väliin olisi tullut joku seinä, mistä kumpikaan ei löydä ovea.
 
Tiedän ettei mun blogi keskity mihinkään sydänsuruihin, mutta mä alan syömään ja ahmimaan aina tälläisissä tilanteissa. Varsinkin kun luulin että joku voisi oikeasti tykätä musta. Mutta eip, sehän olisi ihan hullua!
 
Miten muuten on mennyt... noh liikkunut oon normaalisti eli 4-5 kertaa viikossa. Muutenkin kävellyt jonkin verran ehkä enemmän.
Syöminen on sujunut hyvin, tänään tuli sitten syötyä pulla ja suklaapatukka, sekä tiistaina vähän pullaa myös... En ota näitä vakavissani, koska mun paino on tipahtanut sen kilon about ja kunhan ei mene yli 60kg en oo stressin partaalla. :)
 
Ajattelin, että nyt kun hiljensin mun oman lifestyle-blogin, olisi kiva että tännekkin blogiin tulisi joskus jotain muuta kun että "plaaplaa haluun laihtua" pälätystä. Koska eiköhän se oo jo selvä, haluan päästä n 55kg ja päästä eroon herkuista. Se projekti jatkuu.
 
Sydänsurujaaaaa..... aaarggh, ärsyttävää. Viikonloppuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti