tiistai 14. lokakuuta 2014

hassua

Viime postauksen jälkeen tapahtuikin asioita. Mä ja se poika tavattiin, meillä oli hauskaa jälleen ja sitten me pussattiin. Erottiin kielarin kera ja olin ihan pilvissä. Mun ensisuudelma mun ihastuksen kanssa, voiko asiat olla paremmin?
 
No seuraavana päivänä se jätti vastamaatta mun viesteihin ja sitten maanantaina ilmotti ettei halua säätää mun kanssa, vaan olla pelkkiä ystäviä.
 
Vuoristorataa tää mun rakkauselämä, mut nyt tääkin vuoristorata törmäsi seinään :)...
 
Oon häkeltynyt, eilen vaihtui treenit ben&jerrysiin sekä päiväuniin. Onneksi sentään tänään alkoi 3 päivän loma, eikä maanantainakaan tarvitse kouluun mennä taksvärkin takia.
 
Toivon etten olis koskaan tähän kyseiseen poikaan ihastunut, tai ettei se olis mua suudellut. Ystäviähän ei treffien, ihastumisen ja pusujen jälkeen ihan helpolla olla. Kusipää.
 
No mutta, mä lähden tästä salille ja illalla syömään parhaan kaverin kanssa jotain roskaruokaa! Loma alko, mä jatkan elämää niin kuin se oli ennenkin!
 
PUSUT! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti