lauantai 20. syyskuuta 2014

syyskuun puoliväliä

 
Moikka taas parin viikon jälkeen! Kliseinen syy, mutta mulla on oikeasti kiire. Koulutöitä on paljon paljon paljon!! Liikuttua on tullut kans paljon.
N. 4-5 kertaa viikossa on ollut se määrä mitä nyt oon käynyt viikossa. Tätä viikkoa vähän vaikeutti se HPV-rokote, mutta pääsin onneks Tiistaina heti jumppaan.
 
Herkkujen kanssa samaa rataa, en osaa olla niistä erossa. En onneksi oo sortuillut, mutta jos kaveri tarjoaa, niin mä heti olen ottamassa. Siitä tavasta pitäisi päästä eroon.
Protskupatukoita oon nyt alkanut syömään aamiaisen ja lounaan välissä, koska koulussa meillä ne välit voi jopa venyä neljään tai viiteen tuntiin...
 
Ajattelin että nyt voisin alkaa taas Maanantaista lähtien koittaa tsempata ton syömisen suhteen. Tuloksiakin alkaisi ehkä näkyä, jos osaisin hoitaa noi syömiset. Sehän menee niin että jos haluat pudottaa painoa tai saavuttaa tuloksia niin 70% koostuu syömisestä ja 30% liikunnasta. :/
 
No nyt lähden vaihtamaan vaatteita ja Zumbaamaan. Jee :)
 
Sydänsuruja ja muuta teini-ikään kuuluvaa on nyt ollu, eli ei tää projektikaan ihan mutkitta suju. Tsemppiä kaikille ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti